Porsche 911Turbo a Turbo S: výroční generace nabídne opět mnohem více

Stanislav Růžička, 4. května 2013, 11:06 Google+

Automobilová ikona značky, Porsche 911, přichází k 40. výročí výrobce Porsche s dvojitou porcí zábavy

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Porsche 911

Porsche 911 | foto: Archiv AutoRoad.cz

Sdílejte článek

Je tomu aktuálně 50 let od prvního frankfurtského představení světově známé sportovní ikony, modelu Porsche 911. Od těch dob se událo mnohé, svět se změnil, kvalita z let minulých však zůstává. V tomto duchu můžeme směle hovořit i o Porsche 911, původně označovaném jako 901, dle továrního číslování.

Ten aktuálně vychází v doposud nejnovější šesté generaci. Od počátku nabídne potencionálním zákazníkům volbu mezi dvěma výkonovými provedeními, Turbem 911 a Turbem 911 S.

Plochý 3,8 litrový šestiválcový agregát boxer je založen na technologii přímého vstřikování paliva, unikátním přeplňování VGT (Variable Geometrie Turbocharger) pomocí dvou turbodmychadel, nově systémem pohonu všech kol PTM. Generuje 383 kW (520 koní) v modelu 911 Turbo a 412 kW (560 koní) v modelu Turbo S. Samozřejmostí je vysoký točivý moment a 16% snížení spotřeby. To vše díky sedmistupňové dvouspojkové převodovce PDK a speciálnímu řízení teploty.

Zajímavý prvek vnějšího zpracování utváří adaptivní aerodynamika v podání předního a zadního spoileru, LED technologie předních světlometů, funkce natáčení zadních kol v závislosti na rychlosti jízdy. Uvnitř zaujme kombinace černo/červeného čalounění sportovních sedaček s 18 nastavitelnými módy a pamětí, zvukový systém Bose či příplatkový Burmester, řada doplňků v imitaci karbon, výsostná 20palcová kovaná kola, aktivní systém kamer či tempomat.

Ceny začínají na 162 tisících eur u verze Turbo, verze Turbo S bude k dostání za více než 195 tisíc eur včetně DPH. Do prodejů se mají dostat v září letošního roku.

Vytisknout

Diskuze: Porsche 911Turbo a Turbo S: výroční generace nabídne opět mnohem více

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

Jaguar F-Type

Jaguar F-Type Coupé - i uzavřená kočka má šarm

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud