Nová generace Renaultu Mégane se ukáže na podzimním autosalonu ve Frankfurtu. Technicky by se měl jen vylepšit, nový ale bude design.
Renault Mégane žije poměrně krátké, přibližně pětileté výrobní cykly. Vzhledem k tomu, že minulá generace se prodává již od roku 2008, je nasnadě, že čtvrtá generace Méganu je blíž než se může zdát.
Současný Mégane je poměrně úspěšný a bylo by překvapením, kdyby na tomto zdařilém kusu chtěla automobilka měnit příliš mnoho. Nové generace známého vozu tak bude vycházet právě z tohoto základu. Měnit by se neměla velikost, příliš změn nenalezneme ani na technice. Největší novinkou bude nové designové vyznění.
Automobilka v současné době zavádí nový designový jazyk, který lze velmi jednoduše rozenznat zejména dominantním logem na přídi. Zatímco ještě v 90 letech bylo módou své logo málem skrývat, současný trend velí maximalizovat logo na přídi tak, aby bylo nepřehlédnutelné. Právě takto postupuje Renault a snaží se nafouknout svůj tradiční kosočtverec do nevídaných rozměrů.
Opět uvidíme čtveřici karosérií, tedy pětidveřový hatchback, třídvéřový hatchback s agresivnějšími tvary připomínajícími kupé, kombík a sedan, který používá vlastní jméno Fluence. S kabrioletem se opět nepočítá.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?