Jedna z mála značek, která založila svoje automobilové portfolio na elektricky poháněných vozech, přichází s druhou generací dříve neúspěšného modelu Roadster
Americká soukromá společnost Tesla je známá svými relativně zajímavými elektrickými koncepty. Nedávno jsme Vás informovali o sedanu Tesla S, který má být v blízké době představen. Podobně, nicméně za delší dobu tomu má být i u crossoveru X.
Nyní přichází model Roadster, v pořadí druhá generace. Proč, když se první setkala s takovým nepochopením a velice slabými prodeji? Odpověď je zřejmá. Předchůdce neuspěl především díky extrémně vysoké ceně, nízké dojezdové vzdálenosti, dlouhé době nabíjení. Považte, 4 hodiny u zásuvky (nabíječka vždy sebou) za vcelku vysokou sumu peněz.?
Tyto nevýhody automobilka zdá se smazala. Slibuje větší dojezd, díky výkonnějšímu elektromotoru. Vliv hraje i zvýšení kapacity akumulátorů. Zrychlení má být podobné předcházející verzi, tedy 0-100 za cca 4,0 sekundy, doba nabíjení zkrácena.
Všichni jsme na novinku zvědavi. Ve volné chvíli můžete shlédnout na stránkách automobilky tématická videa, případně si prohlédnout rozmanité spektrum barevných provedení karoserie vozu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.