Subaru plánuje ještě sportovnější vůz než jakým je model BRZ vyráběný spolu s Toyotou. Model se slavným jménem WRX by mohl přinést opravdu zajímavé výkony.
Subaru bylo vnímáno jako sportovní značka, ale až dosud se soustředilo spíše na ostré úpravy standardních sedanů a hatchbacků. Nyní se však zdá, že by se konečně mohly prolomit ledy.
Zkratka WRX je v motoristickém světě napůl modla, která znamená opravdu zajímavé zážitky za volantem. Tentokrát však opustí své tradiční označení na zádi modelu Impreza, a vydá se vlastní cestou.
Na autosalonu v New Yorku se ukázal koncept WRX, který by měl předznamenávat nový, sportovní model se čtyřmi dveřmi. Nemělo by vak jít o žádnou modifikaci Imprezy. Pod kapotou se podle spekulací má ukrývat motor s výkonem kolem 300 koní. Ten by samozřejmě měl být plochý a jeho výkon poputuje na všechna čtyři kola - tak, jak je u Subaru nejlepší tradicí.
A to nejlepší? Spekuluje se, že sériová varianta by měla být představena ještě letos a automobilka by do roka a do dne měla rozjet i výrobu. Máme tedy na co se těšit.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?