Subaru plánuje ještě sportovnější vůz než jakým je model BRZ vyráběný spolu s Toyotou. Model se slavným jménem WRX by mohl přinést opravdu zajímavé výkony.
Subaru bylo vnímáno jako sportovní značka, ale až dosud se soustředilo spíše na ostré úpravy standardních sedanů a hatchbacků. Nyní se však zdá, že by se konečně mohly prolomit ledy.
Zkratka WRX je v motoristickém světě napůl modla, která znamená opravdu zajímavé zážitky za volantem. Tentokrát však opustí své tradiční označení na zádi modelu Impreza, a vydá se vlastní cestou.
Na autosalonu v New Yorku se ukázal koncept WRX, který by měl předznamenávat nový, sportovní model se čtyřmi dveřmi. Nemělo by vak jít o žádnou modifikaci Imprezy. Pod kapotou se podle spekulací má ukrývat motor s výkonem kolem 300 koní. Ten by samozřejmě měl být plochý a jeho výkon poputuje na všechna čtyři kola - tak, jak je u Subaru nejlepší tradicí.
A to nejlepší? Spekuluje se, že sériová varianta by měla být představena ještě letos a automobilka by do roka a do dne měla rozjet i výrobu. Máme tedy na co se těšit.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.