V dnešní unifikované době je překvapení, když některý z výrobců přijde se zajímavou novinkou. Jen málokterý model nabízí něco, co alespoň zatím nedovedou nabídnout i ostatní. Hondě se to nyní podařilo.
Do modelu Odyssey, což je velké MPV určené pro Spojené státy, integrovala Honda zajímavé příslušenství. Je jím obyčejný vysavač. Tedy přístroj, který všichni důvěrně známe a který čas od času každý při správě vlastního vozu využijeme. Někteří si kupují malé vysavače do zásuvky na cigarety, jejich síla je však obvykle dosti pochybná.
Hondě se pravděpodobně jako první automobilce podařilo provést integraci vysavače do kufru svého vozu. Jde o běžný vysavač, jak ho známe z domu, jen jednotka s motorem je vestavena přímo v kufru a nelze ji přemisťovat, což připomíná centrální vysavače v domácnostech. Z kufru pak je možné vytáhnout hadici, se kterou má být možné se dostat kamkoliv do interiéru.
Integrace dává největší smysl právě ve voze určeném k převozu dětí i nákladu, kde se nepořádku na vysávání vždy najde dostatek. Který výrobce dále zvedne rukavici hozenou Hondou?
Odyssey tento geniální nápad dostal při modernizaci, která se neomezila jen na vysavač. Honda vylepšila bezpečnost rozměrného vozu tak, aby lépe obstál v nových nárazových testech s minimálním přesahem. Nová je také část přední masky a měnily se i některé další detaily.
Pod kapotou zůstává benzínový šestiválec s objemem 3,5 litru a výkonem 250 koní.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.