V dnešní unifikované době je překvapení, když některý z výrobců přijde se zajímavou novinkou. Jen málokterý model nabízí něco, co alespoň zatím nedovedou nabídnout i ostatní. Hondě se to nyní podařilo.
Do modelu Odyssey, což je velké MPV určené pro Spojené státy, integrovala Honda zajímavé příslušenství. Je jím obyčejný vysavač. Tedy přístroj, který všichni důvěrně známe a který čas od času každý při správě vlastního vozu využijeme. Někteří si kupují malé vysavače do zásuvky na cigarety, jejich síla je však obvykle dosti pochybná.
Hondě se pravděpodobně jako první automobilce podařilo provést integraci vysavače do kufru svého vozu. Jde o běžný vysavač, jak ho známe z domu, jen jednotka s motorem je vestavena přímo v kufru a nelze ji přemisťovat, což připomíná centrální vysavače v domácnostech. Z kufru pak je možné vytáhnout hadici, se kterou má být možné se dostat kamkoliv do interiéru.
Integrace dává největší smysl právě ve voze určeném k převozu dětí i nákladu, kde se nepořádku na vysávání vždy najde dostatek. Který výrobce dále zvedne rukavici hozenou Hondou?
Odyssey tento geniální nápad dostal při modernizaci, která se neomezila jen na vysavač. Honda vylepšila bezpečnost rozměrného vozu tak, aby lépe obstál v nových nárazových testech s minimálním přesahem. Nová je také část přední masky a měnily se i některé další detaily.
Pod kapotou zůstává benzínový šestiválec s objemem 3,5 litru a výkonem 250 koní.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?