Dřívější zprávy se nenaplnily a Mustang s novým přeplňovaným čtyřválcovým motorem ECOBOOST zamíří pouze do USA.
Je tomu již více než rok, co americká dealerství oznámila prodej populárního vozu Ford Mustang s 2,3 litrovým přeplňovaným motorem. Nový motor ECOBOOST s turbodmychadlem, přímým vstřikováním je jak známo společným dílem společností Ford Motor Company a FEV engineering. Americky výrobce automobilů tak jasně deklaroval víru ve spolehlivost a výkon motorů.2,3 litrový motor, který bude odhalen v roce 2015, má být větší variantou současného 2,0 litrového agegátu modelu Focus ST. Větší objem by měl zajistit nárůst výkonu. Ten se předpokládá na orientačních 300 koní. S ohledem na starší šestiválcový motor o objemu 3,7 litrů a výkonem 305 koní, zde máme jasný vývojový krok vpřed.Milovníci osmiválcové „vidlice“ si budou myslet své.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?