Doposud klidnou a dlouhodobě neměnnou hladinu suverénního designu a provedení narušilo přízvisko inovace. Je to bohužel skutečnost, že požitek z jízdy – účast řidiče při jízdě, jeho téměř fyzický kontakt s vozovkou, je u většiny současných sportovních vozů nahrazován či snad měněn za rychlejší a efektivnější variantu – u GT3 za automatickou převodovku PDK.
Nehleďme však jen na stinné stránky. Přichází i světlejší okamžiky. 5. generace vozu je vlastně ve všech zbývajících směrech skutečný unikát. Za ta létá neomšelý design a provedení je všeříkající – stálice na světovém trhu.
Motor je klasika. Atmosférický plochý šestiválec 3,8 litru dává 475 koní při 8250 ot./min, maximálka v červeném poli 9000 ot./min, zrychlení z 0-100 za 3,5 sekundy, Nordschleife pod 7 minut a 30 sekund. Opravdu slušné parametry za poměrně nízkou cenu.
Ta byla stanovena teprve nedávno. Model bude k mání od srpna roku 2013 za 137 303 eur, v přepočtu 3 430 000 korun.
Komerční sdělení