McLaren P1 se chystá a očekávání rostou. Po zveřejnění technických údajů tu máme i informace o finálním designu zprostředkované sadou fotografií.
Nový McLaren P1 naváže na hypersport McLaren F1, který ve své době ustanovil několik rychlostních rekordů, přičemž mnoho z nich, zejména v kategorii atmosféricky plněných vozů, drží dodnes. Nový vůz si nečiní nároky na titul nejrychlejšího vozidla světa, ale ty nejlepší by rád solidně prohnal.
Již víme, že pod kapotou bude posílený motor z menšího McLaren MP4-C12 doplněný o elektrický motor, což z něj učiní hybrid. Díky síle dvou motorů by mělo jít o jeden z nejrychleji akcelerujících supersportů.
Z fotografií je patrné, že ani vzhled nezůstal pozadu. Od původní studie se liší jen málo, změnil se jen tvar některých výdechů. Máme tu ale také k dispozici obrázky velmi zajímavého interiéru.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?