McLaren P1 se chystá a očekávání rostou. Po zveřejnění technických údajů tu máme i informace o finálním designu zprostředkované sadou fotografií.
Nový McLaren P1 naváže na hypersport McLaren F1, který ve své době ustanovil několik rychlostních rekordů, přičemž mnoho z nich, zejména v kategorii atmosféricky plněných vozů, drží dodnes. Nový vůz si nečiní nároky na titul nejrychlejšího vozidla světa, ale ty nejlepší by rád solidně prohnal.
Již víme, že pod kapotou bude posílený motor z menšího McLaren MP4-C12 doplněný o elektrický motor, což z něj učiní hybrid. Díky síle dvou motorů by mělo jít o jeden z nejrychleji akcelerujících supersportů.
Z fotografií je patrné, že ani vzhled nezůstal pozadu. Od původní studie se liší jen málo, změnil se jen tvar některých výdechů. Máme tu ale také k dispozici obrázky velmi zajímavého interiéru.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.