Ačkoliv probíhá slavný a medializovaný autosalon v Detroitu, Honda překvapila a svůj koncept minivozu představila na menším autosalonu v Montrealu.
Hondě tak trochu chybí malé vozy. Přestože v Japonsku nabízí oblíbené hranaté modely, pro Evropu i Ameriku je nejmenším modelem Jazz (jinde prodávaný jako Fit), na který navazuje až Civic.
Autosalon v Motrealu zažil premiéru konceptu, ze kterého by mohl jednou jeden takový vůz vzejít. Zatím se však zdá, že jde jen o designové cvičení, neboť automobilka nepřipojila žádné informace o technice. Nevíme tak, zda je ve voze vůbec instalovaný nějaký motor.
Vůz se jmenuje Gear, což znamená převod. Automobilka tvrdí, že při návrhu se inspirovala starými bicykly. Má jít o malý, praktický vůz do města.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.