Ačkoliv probíhá slavný a medializovaný autosalon v Detroitu, Honda překvapila a svůj koncept minivozu představila na menším autosalonu v Montrealu.
Hondě tak trochu chybí malé vozy. Přestože v Japonsku nabízí oblíbené hranaté modely, pro Evropu i Ameriku je nejmenším modelem Jazz (jinde prodávaný jako Fit), na který navazuje až Civic.
Autosalon v Motrealu zažil premiéru konceptu, ze kterého by mohl jednou jeden takový vůz vzejít. Zatím se však zdá, že jde jen o designové cvičení, neboť automobilka nepřipojila žádné informace o technice. Nevíme tak, zda je ve voze vůbec instalovaný nějaký motor.
Vůz se jmenuje Gear, což znamená převod. Automobilka tvrdí, že při návrhu se inspirovala starými bicykly. Má jít o malý, praktický vůz do města.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?