Honda pripravila pre nedočkavých fanúšikov nového modelu Civic Type-R dizajnový balík Aero Pack, s ktorým vyzerá civiný Civic podstatne odvážnejšie.
Japonská Honda kráti čakanie fanúšikov modelu Type-R na nové prevedenie, ktorého základom bude aktuálna deviata generácia modelu Civic. Vybrala si na to špeciálny dizajnový paket Aero Pack.
Honda Civic sa v poslednej generácii predstavila verejnosti v minulom roku. O tom, že príde aj v športovom prevedení Type-R, ktoré má nielen medzi fanúšikmi Hondy silné meno, je už rozhodnuté. Kým sa však nepredstaví sériová podoba ostrého hot-hatchu, automobilka si pre fanúšikov pripravila dizajnový balík Aero Pack. Ten dodáva Civicu o čosi viac dynamiky a dravosti ako bežná verzia, zároveň naznačuje, akým smerom sa bude dizajn ostrého Civicu uberať.
Dizajnový paket Aero Pack pre Civic obsahuje nový predný nárazník s čiernym stredom a veľkou plochou pre nasávanie vzduchu. Bočný profil zdokonaľujú krásne 17- alebo 18-palcové leštené zliatinové disky Argon, vzadu tróni upravený nárazník s difúzorom. Civic s balíkom Aero Pack je opticky skrášlený aj zatmavenými zadnými sklami a čiernou strechou.
To, či bude balík Aero Pack dostupný aj na našom trhu zatiaľ nevieme, rozhodne by však potešil nedočkavých fanúšikov modelu Type-R.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.