Honda pripravila pre nedočkavých fanúšikov nového modelu Civic Type-R dizajnový balík Aero Pack, s ktorým vyzerá civiný Civic podstatne odvážnejšie.
Japonská Honda kráti čakanie fanúšikov modelu Type-R na nové prevedenie, ktorého základom bude aktuálna deviata generácia modelu Civic. Vybrala si na to špeciálny dizajnový paket Aero Pack.
Honda Civic sa v poslednej generácii predstavila verejnosti v minulom roku. O tom, že príde aj v športovom prevedení Type-R, ktoré má nielen medzi fanúšikmi Hondy silné meno, je už rozhodnuté. Kým sa však nepredstaví sériová podoba ostrého hot-hatchu, automobilka si pre fanúšikov pripravila dizajnový balík Aero Pack. Ten dodáva Civicu o čosi viac dynamiky a dravosti ako bežná verzia, zároveň naznačuje, akým smerom sa bude dizajn ostrého Civicu uberať.
Dizajnový paket Aero Pack pre Civic obsahuje nový predný nárazník s čiernym stredom a veľkou plochou pre nasávanie vzduchu. Bočný profil zdokonaľujú krásne 17- alebo 18-palcové leštené zliatinové disky Argon, vzadu tróni upravený nárazník s difúzorom. Civic s balíkom Aero Pack je opticky skrášlený aj zatmavenými zadnými sklami a čiernou strechou.
To, či bude balík Aero Pack dostupný aj na našom trhu zatiaľ nevieme, rozhodne by však potešil nedočkavých fanúšikov modelu Type-R.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.