Hyundai na blížící se autosalonu v Detroitu ukáže studii pojmenovanou kódem HCD-14. Podle všeho půjde o nástupce velkého sedanu Genesis.
Poměrně krátké životní cykly asijských automobilek znamenají, že model Genesis, který přišel na trh v roce 2008, se již velmi brzy dočká obměny. Ta by mohla přijít v podobě sériové varianty konceptu HCD-14.
Linie je velmi ladná, což přibližuje koncept k vozům jako Mercedes-Benz CLS, Volkswagen Passat CC nebo Audi A7.
O studii zatím mnoho nevíme, avšak podle všeho bude vytvořena designovým studiem v Kalifornii. Pět metrů dlouhý vůz by měl podle designerů nabídnout pokročilé ovládání hlasem a gesty.
Novinka se představí na autosalonu v Detroitu, který začíná 14. ledna.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.