Najostrejšia verzia malého Pola pod označením R WRC Street ponúkne motor 2,0 TSI s maximálnym výkonom 162 kW/220 k.
Volkswagen Polo čoskoro príde na trh vo svojej limitovanej edícii s označením R WRC Street. Ide o najvýkonnejšie Polo všetkých čias, pod prednou kapotou ponúkne preplňovaný benzínový štvorvalec 2,0 TSI s maximálnym výkonom 162 kW/220 k a krútiacim momentom 350 Nm.
Motor bude spriahnutý so 6-stupňovou manuálnou prevodovkou so špeciálne navrhnutými krátkymi prevodmi. Hot-hatch od Volkswagenu zvládne šprint na stovku za 6,4 s a dosiahne maximálnu rýchlosť 243 km/h. A čo spotreba? Tá sa pohybuje na úrovni 7,5 l/100 km.
Polo R WRC Street sa oproti civilnejším verziám líši športovým predným nárazníkom s veľkými chladiacimi otvormi pre prívod vzduchu, vzadu nájdeme spojler a difúzor. Štandardom sú 18-palcové disky z ľahkej zliatiny, spoza ktorých vykúkajú modro lakované brzdové strmene. V interiéri sú použité športové sedačky čalúnené alcantarou a volant obšitý rovnakým materiálom.
Najvýkonnejšie sériovo vyrábané Polo všetkých čias bude k dispozícii v trojdverovom prevedení v obmedzenom počte 2 500 kusov.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.