Po nedávno zverejnenom videu prichádzajú na svet prvé neoficiálne fotografie novej generácie Toyota RAV4.
Nová, v poradí už štvrtá generácia Toyoty RAV4 na seba nenechá dlho čakať. Pred pár dňami sme vám priniesli prvé video, ktoré zachytávalo detaily novinky. Dnes prenikli na internet prvé neoficiálne fotografie obľúbeného SUV, ktoré sa svetu oficiálne predstaví na motor show v Los Angeles, ktorá otvorí svoje brány už o pár dní.
Nová „ravka“ na prvý pohľad láka dynamickými krivkami v štýle najnovšej generácie modelu Auris. Predná maska ďalej rozvíja tvary, ktoré priniesol práve menovaný kompakt, oproti predchádzajúcej generácii modelu RAV4 prináša dizajn pomerne radikálne zmeny. Jediná podobnosť s odchádzajúcim modelom je možné zaznamenať pri pohľade na bočný profil novinky.
Zadná časť je výrazne členená, prišla o rezervné koleso na zadných dverách batožinového priestoru. Koncové svetlá majú podobné tvary ako model Auris, avšak sú väčších rozmerov. Pokiaľ ide o interiér, ten je svojrázny a výrazne rozčlenený. Veľmi zaujímavo a originálne pôsobí rovná vrchná línia palubnej dosky v kontraste s priestorom pred spolujazdcom.
Na samotné technické parametre novej Toyoty RAV4 si budeme musieť počkať minimálne do premiéry modelu, ktorý sa verejnosti odhalí už 28.11. 2012.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?