Rodinný crossover od Peugeotu, model 3008, sa v Číne ukáže s vylepšeným vzhľadom.
Faceliftovaný Peugeot 3008 sa v Číne ukáže vo svojej premiére, udeje sa tak na tamojšom autosalóne v Kantone. Týmto zrejme automobilka chce poukázať na to, že čínskemu trhu prikladá taktiež veľkú vážnosť.
Modernizovaný model 3008 prináša pomerne veľké dizajnové zmeny. Chrómovaná predná maska je v najnovšom štýle modelov značky Peugeot, zmenila sa aj spodná časť nárazníka a umiestnenie hmlových svetlometov. Predné svetlomety dostali LED pásik pre denné svietenie. Pokiaľ ide o zmeny v zadnej časti, tej sa modernizácia dotkne minimálne.
Peugeot 3008 sa v Číne vyrába s motorom 1,6 THP (122 kW/165 k). Zatiaľ nie je úplne isté, či sa spomínané zmeny ukážu aj na európskej verzii modelu, ale očakávame, že naša verzia sa od čínskej bude líšiť naozaj len v detailoch.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.