Nová generácia "ravky" sa predstaví už o pár dní v Los Angeles, automobilka preto prichádza s prvým oficiánym videom, ktoré prináša detaily očakávaného SUV.
Toyota začína postupne odhaľovať novú generáciu úspešného modelu RAV4. Kompaktné SUV sa v najnovšej generácii verejnosti predstaví na autosalóne v Los Angeles už koncom mesiaca.
Toyota o novej generácii „ravky“ zatiaľ mlčí, šepká sa, že pod jej kapotou sa objaví naftový motor spoločne vyvíjaný s automobilkou BMW. Čo je ale jasné z prvého zverejneného videa, nová RAV4 bude ďalej rozvíjať tvary druhej generácie Aurisu, krivky karosérie budú pomerne agresívne, zadná časť karosérie, zdá sa, prinesie prekvapenie.
Na viac informácii je automobilka zatiaľ skúpa, my vám sľubujeme, že príchod novej Toyoty RAV4 budeme pozorne sledovať a prinesieme vám čo najaktuálnejšie informácie.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.