O možné silnější verzi plochého čtyřválce se spekuluje již delší dobu. Nyní se však konečně dostávají na světlo světa první informace o plánovaném výkonu a použitých systémech.
Upravený motor dostane jedno turbodmychadlo typu twin-scroll a nový systém přímého vstřikování paliva. Ten je vyvinutý přímo automobilkou Subaru a nahradí stávající systém vstřikování paliva, který dodala Toyota. Motor tak bude disponovat pouze přímým vstřikováním paliva, nikoliv kombinací přímého a nepřímého vstřiku, jak prosazuje Toyota.
Podle získaných informací by se měl sériový výkon motoru navýšit z aktuálních 200 koní na cca 280 koní a točivý moment z hodnoty 205 Nm na solidních 340 Nm. Vyšší výkon motoru by tak měl umlčet jednu z mála výtek, kterou na adresu modelu BRZ (respektive Toyota GT-86 a Scion FR-S) často slýcháme. Malé kupé by tak konečně mělo kromě skvělé ovladatelnosti nabídnout také odpovídající zátah a zrychlení.
Model BRZ Turbo by se měl na trh dostat v roce 2014. Ačkoliv to prozatím není potvrzeno, tak lze předpokládat, že se nový motor dostane i pod kapoty "sourozenců" ze stáje Toyoty a Scionu.