Honda Civic se ve své kariéře kombikům prakticky úplně vyhýbala. Nyní se zdá, že se Hondě konečně zachtělo využít potenciálu nemalé části evropského trhu.
Honda Civic se na trhu nedávno objevila ve své deváté reinkarnaci. Přesto, jen jedna z nich, čtvrtá, dostala také plnohodnotnou variantu kombi. Ostatní si musely vystačit bez této praktické varianty.
Nyní se zdá, že zájemcům o praktický vůz od Hondy začíná svítat na lepší časy. Nová fotografie ukazuje, že budoucí Civic by se měl ukázat ve variantě kombi, která dosud tak chyběla. Tedy, zase to nepřežeňme, nepůjde podle všeho o žádný praktický kombík.
Honda v poslední době dává na design poměrně velký důraz a to se týká i praktického kombíku. Ten proto bude spíše efektním vozem s větším kufrem, čímž se přiblíží například k Audi A3 Sportback.
To, co by Honda mohla ztrácet na nedokonale pravoúhlém tvaru kufru by měla zase nahnat na variabilitě. I standardní Civic umí zajímavé kousky se zvedacími sedáky. Lze očekávat, že kombi si tuto příjemnou vlastnost ponechá také.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.