Honda Civic se ve své kariéře kombikům prakticky úplně vyhýbala. Nyní se zdá, že se Hondě konečně zachtělo využít potenciálu nemalé části evropského trhu.
Honda Civic se na trhu nedávno objevila ve své deváté reinkarnaci. Přesto, jen jedna z nich, čtvrtá, dostala také plnohodnotnou variantu kombi. Ostatní si musely vystačit bez této praktické varianty.
Nyní se zdá, že zájemcům o praktický vůz od Hondy začíná svítat na lepší časy. Nová fotografie ukazuje, že budoucí Civic by se měl ukázat ve variantě kombi, která dosud tak chyběla. Tedy, zase to nepřežeňme, nepůjde podle všeho o žádný praktický kombík.
Honda v poslední době dává na design poměrně velký důraz a to se týká i praktického kombíku. Ten proto bude spíše efektním vozem s větším kufrem, čímž se přiblíží například k Audi A3 Sportback.
To, co by Honda mohla ztrácet na nedokonale pravoúhlém tvaru kufru by měla zase nahnat na variabilitě. I standardní Civic umí zajímavé kousky se zvedacími sedáky. Lze očekávat, že kombi si tuto příjemnou vlastnost ponechá také.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.