Lexus předvádí další variaci na téma velkého kupé. Nejde jen o přebarvený koncept z New Yorku, ale o opravdovou inovaci.
Kupé s délkou 466 centimetrů by mohlo být nejen předobrazem nové modelové řady, ale téměř jistě je ukázkou nového sednu IS. Právě na něm by se měly objevit designové prvky z tohoto konceptu.
Pod kapotou najdeme dva motory, jedním je spalovací motor o objemu 2,5 litru. Samozřejmostí dneška je přímý vstřik, zajímavosti je použití Atkinsonova cyklu. Ten pracuje s pozměněným časováním ventilů než u běžného motoru a dosahuje tak vyšší účinnosti. Druhý motor je elektrický a je napájen z Ni-MH baterií. Výkony nebyly zveřejněny, avšak je známo, že po určitou dobu dokáže vůz jet čistě na baterie. Poháněna jsou zadní kola.
Vůz je lakován barvou pojmenovanou "tekutý titan", která je opravdu efektní.
Interiér již po stránce tvarů vypadá velmi hotově, avšak rozměrné displeje uprostřed přístrojové desky budu jistě nahrazeny standardními panely. Přesto lze z takto představeného vzhledu získat poměrně jasný obrázek o budoucích interiérech Lexusu.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.