Konceptem Panamera Sport Turismo chce automobilka ukázat nový designový jazyk značky a zároveň nastínit možná vzhled "kombi" verze modelu Panamera. Na základě reakcí na novou karosářskou verzi vozu se pak Porsche rozhodne, zda dotáhne Panameru kombi do výroby.
Super Turismo je dlouhé 4,95 m, široké 1,99 m a vysoké 1,4 m. Vůz je tak o 20 mm kratší, 61 mm širší a 17 mm nižší než model Panamera.
Designově lze koncept označit jako agresivnější, ale zároveň více uhlazenou Panameru. Vhledem k různorodým názorům na design aktuální Panamery je pravděpodobné, že pokud bude koncept Sport Turismo kladně přijat, tak se některé prvky určitě objeví na faceliftované Panameře.
Interiér vozu je po stránce designu pojat velice futuristicky. Jednoduché tvary jsou doplněny výraznými barvami a množstvím moderních ovládacích prvků. Interiér je navržen pro čtyři pasažéry, kteří jsou mezi sebou odděleni širokou středovou konzolí.
Pohonná soustava se skládá z třílitrového vidlicového šestiválce s výkonem 333 koní a nového elektrického motoru s výkonem 95 koní. Celkový výkon hybridní soustavy taj činí 416 koní. Základní komponenty soustavy získal koncept z aktuálních modelů Panamera S Hybrid a Cayenne S Hybrid.
Lithium-iontové baterie jsou uloženy pod podlahou kufru. Automobilky tvrdí, že mohou být plně nabity již za 2,5 hodiny. Vůz by měl v elektrickém režimu dosáhnout maximální rychlosti až 130 km/h a urazit vzdálenost 30kvm.
S využitím elektrické energie z baterií by měl koncept dosahovat spotřeby pod 3,5l/100km a emisí pod 82 g/km.
Komerční sdělení