Peugeot neustává s experimenty na poli hybridních dopravních prostředků. Nyní přináší hybridní technologii také na pole motocyklové produkce.
Koncept Onyx je klasickým hybridem, kombinuje tak spalovací motor a elektromotor. Na tom by nebylo nic až tak zvláštního, kdyby nešlo spíše o motocykl. Slovo spíše je nasnadě, neboť tohle vozidlo má tři kola, avšak vnější vzhled a typ posezu ho jednoznačně řadí mezi motocyklovou produkci.
Již na snímcích je patrné, že uspořádání je možné měnit a tvořit ze stroje něco podobné spíše sportovnímu motocyklu a něco podobné spíše skútru. Přestože sportovní variantě by příslušela nějaká možnost výkonnějšího pohonu, vložený prvek je ve skutečnosti zavazadlový prostor.
Pod kapotou se u hybridu nacházejí samozřejmě dva motory. Spalovací má objem 400 kubických centimetrů. Výkon není zveřejněn, ale spolu s elektromotorem je celkový výkon 61 koní. Maximální rychlost je stanovena na 150 km/h, spotřeba je udávána na dva litry, avšak jen díky schopnosti ujet prvních 50 km/h bez zapnutí spalovacího motoru.
O tom, zda se zajímavý koncept někdy dostane do výroby, zatím nepadlo ani slovo.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.