Peugeot neustává s experimenty na poli hybridních dopravních prostředků. Nyní přináší hybridní technologii také na pole motocyklové produkce.
Koncept Onyx je klasickým hybridem, kombinuje tak spalovací motor a elektromotor. Na tom by nebylo nic až tak zvláštního, kdyby nešlo spíše o motocykl. Slovo spíše je nasnadě, neboť tohle vozidlo má tři kola, avšak vnější vzhled a typ posezu ho jednoznačně řadí mezi motocyklovou produkci.
Již na snímcích je patrné, že uspořádání je možné měnit a tvořit ze stroje něco podobné spíše sportovnímu motocyklu a něco podobné spíše skútru. Přestože sportovní variantě by příslušela nějaká možnost výkonnějšího pohonu, vložený prvek je ve skutečnosti zavazadlový prostor.
Pod kapotou se u hybridu nacházejí samozřejmě dva motory. Spalovací má objem 400 kubických centimetrů. Výkon není zveřejněn, ale spolu s elektromotorem je celkový výkon 61 koní. Maximální rychlost je stanovena na 150 km/h, spotřeba je udávána na dva litry, avšak jen díky schopnosti ujet prvních 50 km/h bez zapnutí spalovacího motoru.
O tom, zda se zajímavý koncept někdy dostane do výroby, zatím nepadlo ani slovo.
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.
Třetí generace modelu Audi Q3 přijíždí po sedmi letech s výrazným technologickým posunem. Nabídne micro-LED světla s desítkami tisíc pixelů, inteligentní páčky pod volantem i umělou inteligenci v infotainmentu. Kromě benzínu a dieselu nabídne také plug-in hybrid s dojezdem 120 km čistě na elektřinu. Do showroomů dorazí letos v říjnu, cena základní verze startuje v Německu na 44 600 eurech.
BMW vypustilo první technické detaily k nové generaci elektromobilu iX3 a nastavilo laťku vysoko. Dojezd přes 800 kilometrů, ultrarychlé nabíjení výkonem 400 kW a zcela nový softwarový mozek s názvem „Srdce radosti“. Premiéru chystá v září na autosalonu IAA.
Tesla rozšiřuje nabídku restylovaných Modelů S a X. Design téměř beze změn, ale dojezd i ceny míří nahoru. Novinkou jsou adaptivní světla, vylepšené odpružení a delší dojezd až 660 kilometrů. Američané si ale připlatí – až o 5 tisíc dolarů (cca 108 tisíc korun) více než dosud.