Peugeot neustává s experimenty na poli hybridních dopravních prostředků. Nyní přináší hybridní technologii také na pole motocyklové produkce.
Koncept Onyx je klasickým hybridem, kombinuje tak spalovací motor a elektromotor. Na tom by nebylo nic až tak zvláštního, kdyby nešlo spíše o motocykl. Slovo spíše je nasnadě, neboť tohle vozidlo má tři kola, avšak vnější vzhled a typ posezu ho jednoznačně řadí mezi motocyklovou produkci.
Již na snímcích je patrné, že uspořádání je možné měnit a tvořit ze stroje něco podobné spíše sportovnímu motocyklu a něco podobné spíše skútru. Přestože sportovní variantě by příslušela nějaká možnost výkonnějšího pohonu, vložený prvek je ve skutečnosti zavazadlový prostor.
Pod kapotou se u hybridu nacházejí samozřejmě dva motory. Spalovací má objem 400 kubických centimetrů. Výkon není zveřejněn, ale spolu s elektromotorem je celkový výkon 61 koní. Maximální rychlost je stanovena na 150 km/h, spotřeba je udávána na dva litry, avšak jen díky schopnosti ujet prvních 50 km/h bez zapnutí spalovacího motoru.
O tom, zda se zajímavý koncept někdy dostane do výroby, zatím nepadlo ani slovo.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?