Peugeot neustává s experimenty na poli hybridních dopravních prostředků. Nyní přináší hybridní technologii také na pole motocyklové produkce.
Koncept Onyx je klasickým hybridem, kombinuje tak spalovací motor a elektromotor. Na tom by nebylo nic až tak zvláštního, kdyby nešlo spíše o motocykl. Slovo spíše je nasnadě, neboť tohle vozidlo má tři kola, avšak vnější vzhled a typ posezu ho jednoznačně řadí mezi motocyklovou produkci.
Již na snímcích je patrné, že uspořádání je možné měnit a tvořit ze stroje něco podobné spíše sportovnímu motocyklu a něco podobné spíše skútru. Přestože sportovní variantě by příslušela nějaká možnost výkonnějšího pohonu, vložený prvek je ve skutečnosti zavazadlový prostor.
Pod kapotou se u hybridu nacházejí samozřejmě dva motory. Spalovací má objem 400 kubických centimetrů. Výkon není zveřejněn, ale spolu s elektromotorem je celkový výkon 61 koní. Maximální rychlost je stanovena na 150 km/h, spotřeba je udávána na dva litry, avšak jen díky schopnosti ujet prvních 50 km/h bez zapnutí spalovacího motoru.
O tom, zda se zajímavý koncept někdy dostane do výroby, zatím nepadlo ani slovo.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?