Na internet se dostala pravděpodobně první fotografie s finální podobou nového Jaguaru F-Type. Malý kabriolet by se měl stát jedním z největších lákadel nadcházejícího pařížského autosalónu.
Pokud opravdu snímky ukazují podobu nového Jaguaru, pak můžeme automobilku pochválit, že se držela designu konceptu C-X16, včetně prvků jako jsou dvojité vstupní otvory v přením nárazníku a výdechy na kapotě a předních blatnících.
Otevřenou verzi vozu by měla v průběhu příštího roku doplnit také verze s karoserií typu kupé.
Dvousedadlový roadster, a později i kupé, by se měly nabízet s trojicí benzínových motorů. Pod kapotou se objeví dvě výkonové verze kompresorem přeplňovaného třílitrového šestiválce s výkonem 340 nebo 380 koní. Pro vrcholnou verzi "R" bude připraven přeplňovaný pětilitrový osmiválec. Jeho výkon v jiných modelech značky dosahuje hodnoty přes 500 koní.
Jediné, co automobilka oficiálně prozradila je, že všechny nové modely, tedy i F-Type, budou nabízeny s osmistupňovou automatickou převodovkou a systémem Stop/Start. Manuální převodovka by se do nabídky měla dostat později.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.