Současná generace kupé CR-Z není prodejně příliš úspěšným modelem. V různých testech je nejčastěji jako hlavní problém poukazováno na nedostatek výkonu a dynamické parametry neodovídající vzhledu vozu.
Na japonských stránkách automobilky Honda se objevilo pár snímků faceliftované verze hybridnoho kupé CR-Z.
Podle prezentace na stránkách je patrné, že omlazený vůz bude poprvé vystaven 27. září. Toto datum je shodou okolností dnem, kdy bude zahájen autosalón v Praříži. Je proto pravděpodobné, že bude nové CR-Z představeno právě tam.
Prezentace vozu obsahuje tři snímky zaměřené na nové detaily vozu. Prvním z nich je přední světlomet doplněný o pruh LED diod. To se z pohledu evropského zákazníka nemusí jevit jako novinka, protože tento pruh je již v nabídce jako volitelný výbava. Novinka je to pouze pro mimoevrospké trhy.
Na dalším snímku můžeme vidět nový design litých kol a konečně na snímku posledním tlačítko s nápisem S+.
Honda příliš novinek neukázala a hlavně se vůbec nevyjádřila k technice vozu. Ta je největší slabinou CR-Z a doufejme proto, že právě tam se zaměřila pozornost techniků Hondy. Více se dozvíme v Paříži (snad) a doufejme, že nás Honda mile překvapí a z CR-Z se konečně stane plnohodnotný nástupce kupé CRX.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?