Současná generace kupé CR-Z není prodejně příliš úspěšným modelem. V různých testech je nejčastěji jako hlavní problém poukazováno na nedostatek výkonu a dynamické parametry neodovídající vzhledu vozu.
Na japonských stránkách automobilky Honda se objevilo pár snímků faceliftované verze hybridnoho kupé CR-Z.
Podle prezentace na stránkách je patrné, že omlazený vůz bude poprvé vystaven 27. září. Toto datum je shodou okolností dnem, kdy bude zahájen autosalón v Praříži. Je proto pravděpodobné, že bude nové CR-Z představeno právě tam.
Prezentace vozu obsahuje tři snímky zaměřené na nové detaily vozu. Prvním z nich je přední světlomet doplněný o pruh LED diod. To se z pohledu evropského zákazníka nemusí jevit jako novinka, protože tento pruh je již v nabídce jako volitelný výbava. Novinka je to pouze pro mimoevrospké trhy.
Na dalším snímku můžeme vidět nový design litých kol a konečně na snímku posledním tlačítko s nápisem S+.
Honda příliš novinek neukázala a hlavně se vůbec nevyjádřila k technice vozu. Ta je největší slabinou CR-Z a doufejme proto, že právě tam se zaměřila pozornost techniků Hondy. Více se dozvíme v Paříži (snad) a doufejme, že nás Honda mile překvapí a z CR-Z se konečně stane plnohodnotný nástupce kupé CRX.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.