Maranellská automobilka prozatím drží vzhled nástupce modelu Enzo (kódové označení F70) v tajnosti a nechává tak prostor fantazii svých fanoušků. Jedním z nich je i David Williams, který zhmotnil svou představu nového vozu.
Jméno nezávislého umělce Davida Williamse, pocházejícího ze Sydney, jste mohli poprvé zaregistrovat ve spojení s jeho designovým návrhem modelu Ferrari 365 Turin. David nyní svou pozornost zaměřil na model F70.
Zadní kola vlajkové lodi z Maranella by měl pohánět hybridní systém jehož srdcem je 7,3 litrový, atmosféricky plněný vidlicový dvanáctiválec, umístěn uprostřed vozu, přenášející svých 800 koní na kola zadní nápravy přes dvouspojkovou převodovku. Benzínový motor doplní dvojice elektromotorů, které zajistí, že celkový výkon vozu bude přes 900 koní.
Model F70, by měl být představen do konce letošního roku a na trh se dostane v roce 2013. Jestli se bude alespoň částečně podobat vozu, který vidíte na renderovaných snímcích, se dozvíme na některém z nadcházejících autosalónů.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?