Již delší dobu je známé, že Mercedes plánuje uvedení elektrického sporťáku s názvem SLS AMG E-Cell v roce 2013. Nyní se zdá, že model dostane také otevřenou variantu s názvem SLS AMG E-Cell Roadster.
Holandské noviny De Telegraaf napsaly, že automobilka Mercedes zvažuje možnost vývoje otevřeného sporťáku. Oblíbenost a prodeje modelu SLS AMG E-Cell budou rozhodovat o potenciálním nasazení Roadsteru.
SLS Roadster by měl dostat stejné pohonné ústrojí jako SLS E-Cell. V praxi tedy nový vůz dostane čtyři elektrické motory, jeden pro každé kolo. Celkový výkon soustavy činí 525 koní a 880 Nm. Kupé verze vozu dosáhne stokilometrové rychlosti za 4 sekundy, nový roadster bude pravděpodobně těžší a proto mírně pomalejší.
Zda se otevřená verze elektrického SLS dostane do výroby, zatím stoprocentní není, ale pokud se bude model SLS E-Cell prodávat dobře, pak se Roadsteru určitě dočkáme.
Obě elektrické verze modelu SLS však přijdou o to nejzajímavější na modelu SLS AMG - o charakteristický, výrazný a dravý zvuk 6,2 litrového motoru V8.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.