Již delší dobu je známé, že Mercedes plánuje uvedení elektrického sporťáku s názvem SLS AMG E-Cell v roce 2013. Nyní se zdá, že model dostane také otevřenou variantu s názvem SLS AMG E-Cell Roadster.
Holandské noviny De Telegraaf napsaly, že automobilka Mercedes zvažuje možnost vývoje otevřeného sporťáku. Oblíbenost a prodeje modelu SLS AMG E-Cell budou rozhodovat o potenciálním nasazení Roadsteru.
SLS Roadster by měl dostat stejné pohonné ústrojí jako SLS E-Cell. V praxi tedy nový vůz dostane čtyři elektrické motory, jeden pro každé kolo. Celkový výkon soustavy činí 525 koní a 880 Nm. Kupé verze vozu dosáhne stokilometrové rychlosti za 4 sekundy, nový roadster bude pravděpodobně těžší a proto mírně pomalejší.
Zda se otevřená verze elektrického SLS dostane do výroby, zatím stoprocentní není, ale pokud se bude model SLS E-Cell prodávat dobře, pak se Roadsteru určitě dočkáme.
Obě elektrické verze modelu SLS však přijdou o to nejzajímavější na modelu SLS AMG - o charakteristický, výrazný a dravý zvuk 6,2 litrového motoru V8.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?