Na novou generaci vozu Renault Megane si ještě cca čtyři roky počkáme, protože se právě nachází v polovině svého produkčního života. To však nezabránilo designerovi Thomasi Clavetovi, aby se pokus ztvárnit nový vůz podle svých představ.
Současná generace Renaultu Megane byla představena v roce 2008. Na začátku letošního roku dostala decentní facelift a proto nelze předpokládat, že by byla v brzké době nahrazena novou generací.
Thomas Clavet připravil designový návrh pro nový model, nahrazující verzi Megane Coupé. Ta se od standardní verze oblíbeného hatchbacku liší nejen třemi dveřmi, ale také nižší a rychleji klesající střechou, která zajišťuje sportovnější vzhled vozu. Sportovní megan je zacílen proti konkurentům v podobě VW Scirocco a Opel Astra GTC. Záď vozu zdobí výrazný difosor.
Technika vozu zmíněna nebyla, návrh je čistě designovou záležitostí.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.