Potešujúca správa pre fanúšikov malých „hothatchov“ – Peugeot rozhodol o sériovej produkcii modelu 208 GTI. Túto správu priniesol britský magazín Autocar.
Nástupca legendárneho Peugeotu 205 GTI klope na dvere. Po menej úspešných športových verziách predchodcov chce prísť francúzsky Peugeot s veľmi schopným konkurentom športovo ladených malých hatchbackov, ako Volkswagen Polo GTI, Seat Ibiza Cupra alebo Renault Clio RS.
Nové malé „gé-téíčko“ od Peugeotu zrejme dostane pod kapotu preplňovaný benzínový motor 1,6 THP, ktorý bude naladený na dvojicu výkonov, a to 115 kW ( 156 k) a 155 kW (207 k). Silnejšia verzia by mala niesť označenie GTI Racing.
O vyslovene športové náčinie však zrejme nepôjde, naladenie podvozku pre model 208 GTI má byť také, aby bol automobil bez problémov použiteľným dopravným prostriedkom na každý deň.
Športový Peugeot 208 GTI sa zrejme predstaví už čoskoro na autosalóne v Paríži.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?