Japonský Nissan zviditeľňuje svoj elektromobil Leaf viacerými spôsobmi. Posledným je predstavenie elektrickej predĺženej limuzíny, ktorá bude slúžiť pre hotelových hostí.
Japonská automobilka Nissan propaguje svoj elektromobil Leaf tradičnými, ale aj menej tradičnými cestami. Po predstavení špeciálnej verzie na festivale rýchlosti v Goodwoode sa na svete ukázala predĺžená limuzína odvodená od modelu Leaf, ktorá bude slúžiť pre hotelových hostí v luxusnom hoteli Embassy Suites v americkom Nashville.
Automobilka nezverejnila podrobnejšie informácie o predĺženom elektromobile. Limuzína však odvezie spolu 8 pasažierov, ktorých vnútri rozmaznáva luxusná koža a obloženie pravým dreveným obkladom. Dodatočné úpravy predĺženého modelu zapríčinili nárast hmotnosti o 181 kilogramov. Dôvodom zvolenia Nissanu Leaf Limo ako luxusného hotelového taxi je okrem iného aj fakt, že väčšina ciest je kratšia ako 8 kilometrov.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.