Po verzi Citroën Berlingo Multispace, který je motorem HDi 115 vybaven od posledního faceliftu, se nyní tento úsporný a výkonný motor objevuje i u užitkové verze.
Motor HDi o objemu 1,6 litrů je nyní u užitkového Berlinga k dispozici ve verzi HDi 115, která doplňuje dosavadní verze HDi 75 a HDi 90. Tento motor, jehož maximální výkon dosahuje 84 kW/115 k a točivý moment 270 Nm, zajišťuje vozu Berlingo UV velmi cennou výkonnost, kterou uživatel ocení především v situacích, kdy je vůz plně naložený. Berlingo UV HDi 115 se s emisemi 139 g CO2/km a spotřebou ve smíšeném provoze 5,3 l/100 km řadí mezi nejúspornější vozy svého segmentu.
Citroën Berlingo, postavený na platformě vozu C4 Picasso, nabízí svým uživatelům vynikající kompromis mezi komfortem a jízdními vlastnostmi. Díky ergonomii provedení a výbavě jde o vůz, který se velmi snadno používá. Kapacita jeho nákladového prostoru je 3,7 m3 (až 4,1 m3 v dlouhé verzi), užitečné zatížení může být až 890 kg. Přístup do vozu je velmi ulehčený díky asymetricky řečeným zadním dveřím a posuvným bočním dveřím. Dovnitř se snadno vejdou 2 europalety. Přední kabina ve verzi Extenso nabízí 3 místa se sklopitelnými sedadly spolucestujících.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.