Nemecký Ford pripravuje facelift svojho modelu Fiesta, ktorý je konkurentom pre Volkswagen Polo, Škodu Fabia, Opel Corsa alebo Kiu Rio.
Tajná snímka unikla priamo z materiálov automobilky, no je pomerne nekvalitná. Do oficiálneho predstavenia modernizovanej Fiesty zrejme ešte nejaký čas ostáva, mohlo by sa tak stať na najbližšom svetovom autosalóne v Paríži, ktorý privíta návštevníkov v jeseni.
Snímka modernizovanej Fiesty prezrádza, že facelift sa inšpiruje u novej generácie Fordu Mondeo. Fiesta má podobný predný gril ako nové Mondeo, oproti aktuálnemu modelu je o čosi väčší. Pribudol celkom nový predný nárazník a zopár prelisov, tvar svetlometov ostal zachovaný. Vzadu sa zrejme zmení grafika koncových svetlometov a zadný nárazník.
Približnú podobu faceliftovanej Fiesty môže prezradiť aj štúdia Fiesty ST, ktorá sa spoločne s faceliftovanou Fiestou začne predávať od začiatku budúceho roka.
Modernizovaná Fiesta dostane pod kapotu nový trojvalcový benzínový turbomotor 1,0 EcoBoost vo viacerých výkonových prevedeniach, zmien sa dočká aj palubná elektronika. Viac informácií sa dočkáme pri uvoľnení informácií a fotografií od samotnej automobilky.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.