Opel Corsa rozširuje ponuku verzie Color Edition o športovú verziu s názvom Switch. Tá ponúka športové exteriérové doplnky a slušnú porciu výbavy, čo dodáva modelovému radu Corsa ešte väčšiu atraktivitu u zákazníkov.
Opel Corsa Switch si budú môcť záujemcovia kúpiť v trojici lakov, na výber je biely lak Cassablanca, červený Magma a žltý Melon. Zvolený lak potom dopĺňa dvojica pozdĺžnych pruhov. Kapotou sa tiahne dvojica čiernych pruhov, strecha bude vždy čierna s pruhmi vo farbe karosérie. Štandardom sú zatmavené 17-palcové zliatinové disky, čierne kryty spätných zrkadiel, chrómovaná koncovka výfuku a športovo naladený znížený podvozok.
Interiér ponúka komfortnú aj bezpečnostnú výbavu, spomenieme rádio s CD a MP3 prehrávačom (USB vstup za príplatok), športový kožený multifunkčný volant a hlavica radiacej páky, zatmavené zadné sklá, alebo hliníkové športové pedále.
Pod kapotou nedochádza k žiadnym zmenám, len dodávame, že bude možné objednať si nový motor pod kapotou Corsy, a to benzínový turbomotor 1,4 T s výkonom 88 kW/120 k (175 Nm), štandardom je 5-stupňový manuál a systém štart-stop. Corsa s preplňovaným motorom zrýchli z nuly na stovku za 10,3 s, dosiahne maximálnu rýchlosť 195 km/h a kombinovanú spotrebu paliva 5,5 l/100 km.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?