Opel Corsa rozširuje ponuku verzie Color Edition o športovú verziu s názvom Switch. Tá ponúka športové exteriérové doplnky a slušnú porciu výbavy, čo dodáva modelovému radu Corsa ešte väčšiu atraktivitu u zákazníkov.
Opel Corsa Switch si budú môcť záujemcovia kúpiť v trojici lakov, na výber je biely lak Cassablanca, červený Magma a žltý Melon. Zvolený lak potom dopĺňa dvojica pozdĺžnych pruhov. Kapotou sa tiahne dvojica čiernych pruhov, strecha bude vždy čierna s pruhmi vo farbe karosérie. Štandardom sú zatmavené 17-palcové zliatinové disky, čierne kryty spätných zrkadiel, chrómovaná koncovka výfuku a športovo naladený znížený podvozok.
Interiér ponúka komfortnú aj bezpečnostnú výbavu, spomenieme rádio s CD a MP3 prehrávačom (USB vstup za príplatok), športový kožený multifunkčný volant a hlavica radiacej páky, zatmavené zadné sklá, alebo hliníkové športové pedále.
Pod kapotou nedochádza k žiadnym zmenám, len dodávame, že bude možné objednať si nový motor pod kapotou Corsy, a to benzínový turbomotor 1,4 T s výkonom 88 kW/120 k (175 Nm), štandardom je 5-stupňový manuál a systém štart-stop. Corsa s preplňovaným motorom zrýchli z nuly na stovku za 10,3 s, dosiahne maximálnu rýchlosť 195 km/h a kombinovanú spotrebu paliva 5,5 l/100 km.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?