Taliansky Fiat predstavuje úžitkovú verziu nového miniautomobilu - Fiat Panda Van.
Fiat Panda má namierené aj medzi pracujúcu klientelu. Mnohí menší, ale aj väčší živnostníci určite dokážu oceniť praktický úžitkový automobil, ktorý sa svižne prepletie uličkami veľkomiest a spoľahlivo pritom prevezie požadované množstvo nákladu. Práve pre takúto klientelu je ako stvorený nový Fiat Panda Van v úžitkovej verzii.
Panda Van prichádza vo verziách Pop a Easy. Prvá verzia ma štandardne štvormiestny interiér, za zadnými sedadlami je pevná priečka, ktorá oddeľuje priestor pre posádku od priestoru pre náklad s objemom 225 litrov a maximálnou nosnosťou 500 kg.
Väčší objem pre náklad ponúka Panda Van vo verzii Easy, ktorá sa vyznačuje len dvojmiestnym interiérom, s pevnou priečkou za prednými sedadlami. Priestor pre náklad má rovných 1000 litrov a unesie až 780 kg. V tomto priestore sú praktické doplnky, ako napríklad oká pre uchytenie nákladu alebo vynímateľné osvetlenie batožinového priestoru.
Zadný pár bočných dverí je u oboch verzií presklený a sklá sú zatmavené, exteriér je od osobných verzií odlíšený nárazníkmi z čierneho plastu. Verzia Easy ponúka bočné plastové ochranné lišty.
Pod kapotou úžitkovej Pandy Van bude pracovať jeden benzínový (1,2 8V - 51 kW/69 k) a jeden naftový motor (1,3 MultiJet – 55 kW/75 k).
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.