Suzuki se rozhodlo omladit svůj důležitý model Jimny, který se prodává už dobrých 15 let. A do důchodu se nechystá.
Suzuki Jimny se na trhu drží už od roku 1997 a má také na co navazovat. Jde o třetí generaci maličkých terénních vozů, s jejichž výrobou se začalo v roce 1970. Druhá generace přišla v roce 1981 a u nás ji známe jako Suzuki Samurai.
Tento malý, ale obratný vůz do terénu zůstává věrný své tradici a ani po patnácti letech produkce nijak nestárne. Konzervativní vzhled díky absenci designových výstřelků stále nevypadá nijak zastarale a totéž platí také o jednoduchém interiéru.
Facelift proto nemusel být vůbec rozsáhlý. Inovované je pojetí předního nárazníku, kde se změnil tvar vstupu chladícího vzduchu. Žebrování masky je nyní také výraznější a změnila se také kapota. Více změn na exteriéru nehledejme. V interiéru se dočkáme tak jedině nových potahů sedadel.
Pod kapotou je standardně benzínová třináctistovka s výkonem 85 koní. Její výkon putuje přes pětistupňovou manuální převodovku na zadní kola. V terénu je možné přiřadit také pohon přední nápravy a schopnosti lze vylepšit také díky redukční převodovce. Chybí ale uzávěrky diferenciálů. Základní cena Suzuki Jimny se mírně přehoupne přes 400 tisíc korun.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!