Suzuki Jimny - po letech jen drobný facelift

Marek Litzman, 25. června 2012, 11:45 Google+

Suzuki se rozhodlo omladit svůj důležitý model Jimny, který se prodává už dobrých 15 let. A do důchodu se nechystá.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
suzuki jimny

suzuki jimny | foto: Suzuki

Sdílejte článek

Suzuki Jimny se na trhu drží už od roku 1997 a má také na co navazovat. Jde o třetí generaci maličkých terénních vozů, s jejichž výrobou se začalo v roce 1970. Druhá generace přišla v roce 1981 a u nás ji známe jako Suzuki Samurai.

Tento malý, ale obratný vůz do terénu zůstává věrný své tradici a ani po patnácti letech produkce nijak nestárne. Konzervativní vzhled díky absenci designových výstřelků stále nevypadá nijak zastarale a totéž platí také o jednoduchém interiéru.

Facelift proto nemusel být vůbec rozsáhlý. Inovované je pojetí předního nárazníku, kde se změnil tvar vstupu chladícího vzduchu. Žebrování masky je nyní také výraznější a změnila se také kapota. Více změn na exteriéru nehledejme. V interiéru se dočkáme tak jedině nových potahů sedadel.

Pod kapotou je standardně benzínová třináctistovka s výkonem 85 koní. Její výkon putuje přes pětistupňovou manuální převodovku na zadní kola. V terénu je možné přiřadit také pohon přední nápravy a schopnosti lze vylepšit také díky redukční převodovce. Chybí ale uzávěrky diferenciálů. Základní cena Suzuki Jimny se mírně přehoupne přes 400 tisíc korun.

Vytisknout

Diskuze: Suzuki Jimny - po letech jen drobný facelift

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

alkohol

Pozor! Ve Francii bude alkoholtester povinnou výbavou. Už za týden

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud