Porsche představuje silnější variantu modelu 911 991, který se dosud nabízel jen v úplně základní variantě. Motor posílí o 30 koní.
Porsche dvaceti koní navíc se poprvé představila ve vysoce limitované edici Club Coupé, ale až nyní se dostává do reálné produkce. Varianta S bude nabídnuta napříč produkční řadou.
Základem je "běžné" Porsche 911 v nejnovější generaci 991. Standardní varianta má výkon 400 koní, verze S k tomu přidává třicítku hřebců navíc. Nejde jen o úpravy software, nová je hlava válců, výfuky mají menší odpor, pozměněné sání s chladičem a další úpravy.
Díky tomu je s převodovkou PDK v sepnutém módu Sport Plus tento vůz chopen vyrazit z klidu na stovku za 4 sekundy, o jednu desetinu rychleji nežli v případě standardního vozu. Mírně se zvedne maximální rychlost a to na 308 km/h. Spotřeba 8,7 litru by měla zůstat nezměněná.
Ceny ani další podrobnosti zatím Porsche nezveřejnilo.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.