Porsche představuje silnější variantu modelu 911 991, který se dosud nabízel jen v úplně základní variantě. Motor posílí o 30 koní.
Porsche dvaceti koní navíc se poprvé představila ve vysoce limitované edici Club Coupé, ale až nyní se dostává do reálné produkce. Varianta S bude nabídnuta napříč produkční řadou.
Základem je "běžné" Porsche 911 v nejnovější generaci 991. Standardní varianta má výkon 400 koní, verze S k tomu přidává třicítku hřebců navíc. Nejde jen o úpravy software, nová je hlava válců, výfuky mají menší odpor, pozměněné sání s chladičem a další úpravy.
Díky tomu je s převodovkou PDK v sepnutém módu Sport Plus tento vůz chopen vyrazit z klidu na stovku za 4 sekundy, o jednu desetinu rychleji nežli v případě standardního vozu. Mírně se zvedne maximální rychlost a to na 308 km/h. Spotřeba 8,7 litru by měla zůstat nezměněná.
Ceny ani další podrobnosti zatím Porsche nezveřejnilo.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?