Po úspěchu Fabie, Roomsteru i Octavie Scout se již nějakou dobu spekulovalo o příchodu Superbu Scout. Ten nakonec nepříjde - místo něj je tu Superb Outdoor.
Škoda každé promarněné příležitosti, řekli si ve Škodě. A zvolili řešení chytré horákyně. Přišli se Scoutem Nescoutem.
Škoda totiž prozatím zveřejnila dva oficiální snímky novinky. A první, co cvičené oko při pohledu na ně napadne je, že tohle už jsme někde viděli. A není to jen pocit. Přesně ten samý paket je již nějakou dobu nabízen tunerskou společností BT design.
Zdá se tedy, že na rozdíl o Octavie, Fabie a Roomsteru, kde je Scout samostatnou řadou, bude v případě Superbu oplastování pouze součástí doplňkového paketu. Ten půjde přikoupit mimo verzi Greenline k jakékoliv motorizaci - včetně těch nejslabších a podmínkou není ani pohon všech kol.
Doplňky jsou tedy spíše stylového rázu. Nelakovaný plast na předním i zadním nárazníku, na prazích a v podbězích by měl snést o něco více bez přílišné újmy na vzhledu. Technické úpravy zde však nečekejme. Například krytí motoru a mírně zvýšení odpružení je nabízeno separátně jako Paket pro špatné cesty.
Paket lze již nyní objednávat. Cena je baťovských 50 tisíc korun. Škoda však ke koupi doporučuje připlatit si také za pohon všech kol a Paket pro špatné cesty. Tak se z vozu stane "skoro pravý Scout". Jen se poté příplatky vyšplhají až na 116 tisíc korun...
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.