Na právě probíhajícím lipském autosalónu představila firma BT Design koncept vozu s názvem ETAPE. Vůz je založen na modelu Škoda Yeti, ale jeho úpravy jsou natolik obsáhlé, že z původního kompaktního SUV vznikl malý pickup.
Koncept s názvem ETAPE je založen na oblíbeném malém SUV značky Škoda. Podle tuningové firmy BT Design je však z původního vozu použita pouze přední kapota. Všechny ostatní díly karoserie jsou nové. Kromě úpravy vozu z SUV na pickup je koncept vybaven také body kitem, který vůz opticky rozšiřuje a umožňuje také použití větších kol.BT Design vytvořil koncept ETAPE, aby demonstroval nekonečné možnosti úprav a individualizace vozu po stránce designu. O úpravách techniky vozu se BT Design nezmínil.Ředitel firmy BT Design, Josef Zajíček o novém konceptu prohlásil:"Chtěli jsme inspirovat k většímu individualizmu v celém automobilovém odvětví. Našim cílem bylo vyprovokovat touhu zákazníků a výrobců po co největší individualizaci. Zároveň jsme chtěli ukázat možnost změny celkových proporcí vozu."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.