K šedesátiletému výročí založení prvního Porsche klubu připravila německá automobilka speciální edici modelu 911 s názvem 911 Club Coupe.
V květnu roku 1952, čtyři roky od výroby prvního vozu automobilky Porsche, založila skupina sedmi nadšenců první Porsche Club. V současné době existuje 640 oficiálních Porsche klubů v 71 státech světa, s více než 181 000 členy.Vůz je založen na aktuální generaci legendárního modelu 911, ve verzi Carrera S. Limitovaná edice bude vyrobena ve třinácti kusech. Jeden z nich si nechá sama automobilka. Zbývajících 12 je určen vybraným členům Porsche Clubu.Všech třináct vyrobených kusů bude nalakováno klasickou zelenou barvou "Brewster Green". Vozy dostanou Sport Design Package, který obsahuje nový přední nárazník a zadní spojler zvaný "kachní ocas". Celek doplňují 20" kola SportTechno.Interiér je čalouněn tmavě hnědou kůží s dekorativním béžovým prošíváním. Podsvícené prahy vozu jsou ozdobeny výročním logem. Hliníkový dekor na palubní desce bude ozdoben laserem vypáleným nápisem "911 Club Coupe - personally built for" a konkrétním jménem klienta, pro kterého bude vůz vyroben.Model Club Coupe dostane sportovní podvozek PASM s možností snížit vůz o dalších 20 mm. Nově vyvinutý "Carrera S Powerkit" přidává dalších třicet koní. Maximální výkon vozu je nyní 430 koní. Porsche udává, že model s dvouspojkovou převodovkou PDK, dosáhne stokilometrové rychlosti za 4 sekundy.Jak již bylo dříve uvedeno, tak pouze 12 členů klubu dostane možnost vlastnit jednu 911 Club Coupe. šťastní majitelé budou vybráni losováním. Vlastní losování bude probíhat ze členů, kteří svůj zájem o vůz dají vědět na stránkách automobilky do dvanáctého června letošního roku.Cena vozu pro německý trh je €142 831 (cca 3,7 milionu Kč).
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.