Nemecký Volkswagen rozširuje ponuku balíčkov pre manažérsky sedan strednej triedy Passat o športový balíček s tradičným názvom R-Line.
Hneď na úvod musíme povedať, že balíček R-Line pre Passat neponúka okrem tuhšie naladeného zníženého podvozka (-15 mm) a drobných dizajnových odlišností oproti bežnému Passatu žiadne zlepšenia v oblasti výkonu motora a techniky. Za športový paket R-Line si majiteľ bude môcť priplatiť ku každej motorizácii.
Decentný dizajnový balíček R-Line ponúka upravené nárazníky s nadstavcami, zadný nárazník nesie náznak difúzora. Samozrejmosťou sú výraznejšie bočné prahy, efektné 17- alebo 18- palcové (za príplatok) disky z ľahkej zliatiny, logo R-Line na maske chladiča, pre verziu Variant sú vyhradené strieborné strešné lišty.
Interiér Passatu R-Line ponúka športové predné sedadlá Kyalami, trojramenný športový volant s plochou spodnou časťou, lišty R-Line na vnútorných prahoch alebo rôzne hliníkové doplnky vrátane nerezových pedálov.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?