Nemecký Volkswagen rozširuje ponuku balíčkov pre manažérsky sedan strednej triedy Passat o športový balíček s tradičným názvom R-Line.
Hneď na úvod musíme povedať, že balíček R-Line pre Passat neponúka okrem tuhšie naladeného zníženého podvozka (-15 mm) a drobných dizajnových odlišností oproti bežnému Passatu žiadne zlepšenia v oblasti výkonu motora a techniky. Za športový paket R-Line si majiteľ bude môcť priplatiť ku každej motorizácii.
Decentný dizajnový balíček R-Line ponúka upravené nárazníky s nadstavcami, zadný nárazník nesie náznak difúzora. Samozrejmosťou sú výraznejšie bočné prahy, efektné 17- alebo 18- palcové (za príplatok) disky z ľahkej zliatiny, logo R-Line na maske chladiča, pre verziu Variant sú vyhradené strieborné strešné lišty.
Interiér Passatu R-Line ponúka športové predné sedadlá Kyalami, trojramenný športový volant s plochou spodnou časťou, lišty R-Line na vnútorných prahoch alebo rôzne hliníkové doplnky vrátane nerezových pedálov.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.