O co tedy přicházíme? Pod kapotou se nic nemění, stále zde najdeme čtyřlitrový osmiválec o výkonu 420 koní, kombinovaný buď s šestistupňovým manuálem, nebo sedmistupňovým automatem.
Změny, které limitovaná edice přináší, jsou zastoupeny pouze v podobě lepší standardní výbavy. Ta nově obsahuje devatenácti palcová kola v černé barvě, lesklé černé doplňky interiéru a kompletně kožený interiér. Jako bonus je na palubní desce každého vozu laserem vypáleno pořadové číslo vozu. Nové příslušenství je možné (kromě pořadového čísla) dokoupit také ke standardní M3 za cca 4 000 liber. V rámci limitované edice to vše dostanete za cca 1 000 liber.
M3 LE 500 je v nabídce v třech barvách, červené Imola, bílé Mineral a modré Santorini. Limitovaná edice nepřináší nic nového, jen trochu příplatkové výbavy za nižší cenu. Škoda, že automobilka nedala skvělému modelu na rozloučenou, lepší dárek v podobě vyššího výkonu, nižší hmotnosti apod.