Příspěvkem Nissanu k pestrosti ženevské výstavy by měl být koncept Hi-Cross, který ukáže možnosti Nissanu ve skupině crossoverů.
První skica konceptu Hi-Cross ukazuje jeho základní charakter. Jak nakonec naznačuje již název, půjde o crossover se zvýšeným podvozkem. Takový vůz by vlastně měl být spíš nazýván SUV, ale jméno crossover je dnes velmi módní.
Hi-Cross se ukáže společně s již dříve anoncovaným konceptem Invitation, který jsme představili na našich stránkách zde. Zatímco Invitation je předzvěstí nové generace modelu Note, Hi-Cross se pravděpodobně časem přerodí v nový X-Trail.
Oba vozy by měly být představeny za týden.
Tip: Podívejte se také na náš Velký přehled ženevských novinek!
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.