Buick jen postupně vypouští snímek nového vozu, která dá základ nové třídě menších SUV koncernu General Motors.
Ačkoliv zatím v přípravách na uvedení novinky hraje roli jen Buick, měl by se tento vůz dostat i do Evropy díky spolupráci koncernu s evropskou automobilkou Opel.
Nový Buick se zatím odhaluje jen z poloviny, té horní. Měl by se odkrýt na čtyři pokračování, přičemž my přinášíme již první dvě, neboť v prvním byl vidět jen kousek čelního skla.
Novinka se zdá být jedním z vozů s poměrně klasickým střihem, který si bere své jak z aktuální produkce, tak také z Opelu Antara, dalšího současného SUV značky Opel. Od Opelu by měla pocházet také většina techniky, konkrétně z modelu Corsa, případně Meriva. Objeví se také malé přeplňované motory, které Meriva využívá.
Představení Buicku Encore je naplánováno na autosalon v Detroitu, evropská verze na sebe jistě nenechá dlouho čekat.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?