Studie, kterou automobilka představí na autosalonu v Detroitu, má naznačovat budoucí designové směřování značky. Nemělo by tak jít o přímé naznačování některé novinky.
Koncepty jsou určeny zejména ke sledování postojů veřejnosti k možným variantám vzhledu a dalších řešení na nových vozech. V tomto případě však jde spíše o avízo nového směřování značky v budoucích novinkách, ale zároveň i náznak toho, že by se mohlo chystat i menší a levnější kupé než silné LF-A.
Design byl stvořen v kalifornském studiu značky a měl by tak odpovídat zejména vkusu německých zákazníků.
Na dvou zveřejněných snímcích je patrné rozměrné, 21palcové kolo a druhý snímek zveřejňuje interiér charakteristický množstvím plynoucích linek.
Detroitský autosalon začíná 9. ledna 2012.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.