Studie, kterou automobilka představí na autosalonu v Detroitu, má naznačovat budoucí designové směřování značky. Nemělo by tak jít o přímé naznačování některé novinky.
Koncepty jsou určeny zejména ke sledování postojů veřejnosti k možným variantám vzhledu a dalších řešení na nových vozech. V tomto případě však jde spíše o avízo nového směřování značky v budoucích novinkách, ale zároveň i náznak toho, že by se mohlo chystat i menší a levnější kupé než silné LF-A.
Design byl stvořen v kalifornském studiu značky a měl by tak odpovídat zejména vkusu německých zákazníků.
Na dvou zveřejněných snímcích je patrné rozměrné, 21palcové kolo a druhý snímek zveřejňuje interiér charakteristický množstvím plynoucích linek.
Detroitský autosalon začíná 9. ledna 2012.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.