Studie, kterou automobilka představí na autosalonu v Detroitu, má naznačovat budoucí designové směřování značky. Nemělo by tak jít o přímé naznačování některé novinky.
Koncepty jsou určeny zejména ke sledování postojů veřejnosti k možným variantám vzhledu a dalších řešení na nových vozech. V tomto případě však jde spíše o avízo nového směřování značky v budoucích novinkách, ale zároveň i náznak toho, že by se mohlo chystat i menší a levnější kupé než silné LF-A.
Design byl stvořen v kalifornském studiu značky a měl by tak odpovídat zejména vkusu německých zákazníků.
Na dvou zveřejněných snímcích je patrné rozměrné, 21palcové kolo a druhý snímek zveřejňuje interiér charakteristický množstvím plynoucích linek.
Detroitský autosalon začíná 9. ledna 2012.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?