Hyundai nám dává vědět, že na blížícím se autosalonu v Ženevě přestaví koncept, který ukáže budoucí směřování značky. Jmenuje se i-oniq.
Hyundai i-oniq má být jedním z konceptů, které se zabývají reálnou budoucností značky. Má naznačit to, jaký designovém jazykem budou mluvit budoucí vozy značky.
Koncept je naladěn na sportovní linku, přičemž není úplně jasné, o co má jít - zda půjde o dlouhé kupé či jiný sportovně vypadající crossover. Křivka nicméně vznikla v evropském vývojovém středisku v německém Rüsselsheimu.
Prozatím toho mnoho nevíme, avšak nové informace bychom se měli dozvědět ještě před premiérou na autosalonu v Ženevě, která se odehraje v březnu.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.