Subaru připravuje nový kombík. Informovali jsem o tom již dříve a nyní tu máme koncept odhalující mnohé.
Subaru potřebuje něčím zalepit velkou díru mezi Imprezou a Legacy. K tomu by měl posloužit kombík představený na autosalonu v Tokiu.
Protazím nepojmenovaný vůz nevychází svým designem přímo ani z jednoho současného modelu. Subaru pravděpodobně chce z nového kombíku udělat svébytný model a neodvozovat jej, alespoň na oko, z ničeho jiného.
Vůz s délkou 458 cm by měl nabídnout dostatek místa pro pasažéry na zadních sedačkách i pro zavazadla, přední kapotu si však nárokuje benzínový motor s objemem 1,6 litru a přeplňováním, který je spojen s bezestupňovou převodovkou CVT. Ke spolupráci si přizval ještě elektromotor živený Li-Ion bateriemi.
Předsériovou verzi vozu bychom měli mít možnost vidět již v relativně blízké budoucnosti.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?