Volkswagen v budúcom roku začne predávať Passat Alltrack so zvýšeným podvozkom, drsnejším vzhľadom a pohonom 4x4.
Volkswagen dnes ukázal fotografie terénnejšej verzie bežného Passatu. Verzia Passat Alltrack s drsnejším vzhľadom má vyplniť medzeru medzi klasickým Passatom a Tiguanom, z hľadiska koncernovej stratégie však smeruje medzi Škodu Octaviu Scout a Audi A4 Allroad.
Volkswagen Passat Altrack ponúka oproti bežnému Passatu Variant viac plastových ochranných doplnkov na lemoch blatníkov, prahoch a nárazníkoch. Mriežka v prednom nárazníku dostala novú výplň.
Alltrack bude v ponuke s pohonom 4Motion pomocou spojky Haldex, v predaji však bude aj verzia s pohonom iba prednej nápravy. K dispozícii budú benzínové motory 1,8 TSI a 2,0 TSI a naftový motor 2,0 TDI. Na našom trhu sa „terénny“ Passat Alltrack objaví v máji budúceho roka.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?