Porsche 911 se po představení v uzavřené variantě ukazuje také jako otevřené. Kabriolet navazuje na letitou tradici a je zase o chlup lepší.
Porsche své vozy tradičně podrobuje spíše evolučním než revolučním změnám. Přesně takto je pojata i nová generace kabrioletu odvozeného od Porsche 911.
Podobně jako uzavřené Porsche, také otevřenou verzi rozezná od minulé generace jen cvičené oko. Přesto Porsche výrazně zapracovalo na vzhledu a to zejména na zlepšení zadní části, kde se ukrývá motor a střecha.
Pod kapotou se mohou, alespoň prozatím, nacházet dva motory. Mají objem 3,4 a 3,8 litru a jejich výkon je 350 a 400 koní. Data o zrychlení a maximální rychlosti neznáme, avšak nebudou o mnoho horší než v případě kupé. To zrychlí na stovku za 4,8 sekundy v případě slabšího a 4,5 sekundy v případě silnějšího motoru, maximální rychlost je 289 a 304 km/h.
S prodeji se začne v březnu příštího roku.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?