Porsche 911 se po představení v uzavřené variantě ukazuje také jako otevřené. Kabriolet navazuje na letitou tradici a je zase o chlup lepší.
Porsche své vozy tradičně podrobuje spíše evolučním než revolučním změnám. Přesně takto je pojata i nová generace kabrioletu odvozeného od Porsche 911.
Podobně jako uzavřené Porsche, také otevřenou verzi rozezná od minulé generace jen cvičené oko. Přesto Porsche výrazně zapracovalo na vzhledu a to zejména na zlepšení zadní části, kde se ukrývá motor a střecha.
Pod kapotou se mohou, alespoň prozatím, nacházet dva motory. Mají objem 3,4 a 3,8 litru a jejich výkon je 350 a 400 koní. Data o zrychlení a maximální rychlosti neznáme, avšak nebudou o mnoho horší než v případě kupé. To zrychlí na stovku za 4,8 sekundy v případě slabšího a 4,5 sekundy v případě silnějšího motoru, maximální rychlost je 289 a 304 km/h.
S prodeji se začne v březnu příštího roku.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?