Volkswagen Passat CC dostáva po štyroch rokoch od uvedenia na trh facelift s novou maskou, zadnými svetlometmi a novými prvkami výbavy.
Životný cyklus luxusnejšej a elegantnejšej verzie Volkswagenu Passat s označením CC je po približne štyroch rokoch od uvedenia na trh zhruba v polovici, a tak prišiel čas na facelift. Jemne barokový dizajn plný rôznych oblých tvarov ostáva viac či menej zachovaný, výraznejšie zmeny zasiahli prednú časť a koncové svetlomety.
Prišla aj jedna zmena z oblasti marketingu - novinka už nebude niesť názov "Passat", bude sa volať jednoducho Volkswagen CC.
Faceliftovaný Volkswagen CC si odbije svoju premiéru už o pár týždňov na autoshow v Los Angeles, Volkswagen však uvoľnil oficiálne snímky už dnes. Najvýraznejšie zmeny na prednej časti zaznamenal tvar svetlometov spolu s maskou chladiča, s hojným využitím chrómu, čo má zapôsobiť luxusnejším dojmom. Svetlomety budú vybavené bi xenónovými výbojkami a denným svietením z LED diód už v základe, zadné skupinové svetlomety taktiež využívajú diódy. Tvar spodnej časti nárazníka sa priblížil obyčajnému Passatu a luxusnému Phaetonu, celok tak pôsobí aktuálne, korešponduje s aktuálnym dizajnovým smerom značky.
Samozrejmosťou v prvkoch výbavy bude systém na monitorovanie bdelosti vodiča, monitoring mŕtveho uhla, predkolízny systém so samočinným brzdením pred prekážkou, automatické diaľkové svetlá, automatické rozpoznávanie dopravných značiek, alebo ventilované predné sedadlá s masážnou funkciou.
Pod kapotou modelu CC bude všetko po starom, na výber budú naftové motory 2,0 TDI so štart/stop systémom, rovnako ako benzínové motory 1,8 TSI, 2,0 TSI a 3,6 TSI. Novinka sa dostane do predaja ešte v tomto roku.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.