Honda dnes zverejnila ďalšie oficiálne fotografie novej generácie populárneho SUV s názvom CR-V. Zhrňme si známe fakty...
V poslednej dobe sa oficiálne fotografie novej Hondy CR-V šíria priamo z oficiálnych webov automobilky. Včera sme vám priniesli prvú fotografiu sériovej verzie v tomto článku, dnes nasledovali ďalšie fotografie, z ktorých poznáme aj podobu interiéru.
Fotografie znázorňujú podobu nového „cé-er-véčka“ pre Japonský trh, no európska verzia sa bude líšiť len minimálne. Je obdivuhodné, že oproti konceptu s rovnomenným názvom, ktorý automobilka predstavila pred pár mesiacmi. V porovnaní s konceptom sa výraznejšie zmenili len nárazníky a spätné zrkadlá. Charakteristickým znakom bude špecifický bočný profil so zadnou časťou, ktorú si zrejme s iným SUV nikdy nepomýlite.
Fotografie interiéru sú pomerne skúpe, poukazujú na výrazne členitú palubnú dosku s veľkou obrazovkou navigačného systému. Odhalené sú aj pomerne jednoducho navrhnuté prístroje pred vodičom. Vyvýšená poloha páky prevodovky ostane zachovaná, s týmto nápadom prišla už súčasná generácia.
Pod kapotou novej Hondy CRV sa zrejme dočkáme inovovanej naftovej pohonnej jednotky 2,2 i-DTEC s maximálnym výkonom 110 kW/150 k (350 Nm), prípadne jej silnejšej verzie s výkonom 132 kW/180 k a 380 Nm, ktorá je momentálne v ponuke pre model Accord Type-S.
Oficiálna premiéra sa očakáva na autosalóne v Los Angeles zhruba o tri týždne.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?