Volkswagen pro německé zákazníky připravuje novinku pro zákazníky, kterém nestačí luxus nabízený standardně nejvyšší výbavou Highline.
Nejvyšší prodávaná konfigurace Exclusive bude obdobou značky Laurin&Klement, kterou vybavuje svá nejluxusnější provedení Škoda. Volkswagen Passat vychází z nejvyšší výbavy Highline, ale přidává něco málo navíc.
Cestující se mohou usadit v čalounění z kůže v tmavé barvě, jejíž prošívání je pro zdůraznění kontrastu naopak světlé. Černou kůží je obšit také volant, na přístrojové desce najdeme tmavé dřevo. Vloženy jsou také luxusnější koberečky a prahy jsou chráněny kryty s označením luxusní verze.
Speciální úprava byla prováděna ve spolupráci s divizí R, proto se nemůžeme divit o chlup sníženému podvozku a 18palcovým kolům. Ceny v Německu začínají na částce 32 450 euro, tedy asi 850 tisíc korun.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.