Volkswagen pro německé zákazníky připravuje novinku pro zákazníky, kterém nestačí luxus nabízený standardně nejvyšší výbavou Highline.
Nejvyšší prodávaná konfigurace Exclusive bude obdobou značky Laurin&Klement, kterou vybavuje svá nejluxusnější provedení Škoda. Volkswagen Passat vychází z nejvyšší výbavy Highline, ale přidává něco málo navíc.
Cestující se mohou usadit v čalounění z kůže v tmavé barvě, jejíž prošívání je pro zdůraznění kontrastu naopak světlé. Černou kůží je obšit také volant, na přístrojové desce najdeme tmavé dřevo. Vloženy jsou také luxusnější koberečky a prahy jsou chráněny kryty s označením luxusní verze.
Speciální úprava byla prováděna ve spolupráci s divizí R, proto se nemůžeme divit o chlup sníženému podvozku a 18palcovým kolům. Ceny v Německu začínají na částce 32 450 euro, tedy asi 850 tisíc korun.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?