Alpina tradičně připravuje přiostřené, ovšem trochu okrajovější verze než divize M přidružená k BMW. Nyní tu máme rychlý sedan s dieselem pod kapotou, který značka pojmenovává jako D5.
Tento vůz má pod kapotou třílitr, samozřejmě od BMW, jehož dvě turbodmychadla z něj vytáhnou výkon 350 koní. Výkon dále putuje na upravenou převodovku s osmi stupni, která má tři módy - sportovní, ekonomický a plně manuální.
Dynamické parametry jsou slušné, z klidu na stovku rychlí tento speciál za 5,2 sekundy, maximální rychlost se pohybuje díky demontovanému omezovači na hranici 270 km/h. Přesto by se mělo jednat o poměrně úsporný vůz, Alpina slibuje kombinovanou spotřebu 6,2 litru, což znamená emise oxidu uhličitého 165 g/km.
Vše je samozřejmě podtrženo aerodynamickým paketem, který zaručí dostatečné odlišení od běžné konfekce na silnicích.