Ford dorazil do Frankfurtu ve sportovním naladění. Mimo Fiesty ST ukázal také sériovou verzi Focusu ST - a hned jako kombi.
Tatínkové mohou začít závodit, kdo dříve dorazí do Tesca a zpět s nejmenším počtem rozbitých vajec. Ford Focus ST se bude prodávat i jako praktický kombík.
Nová generace Focusu ST bude mít pod kapotou čtyřválcový dvoulitr s výkonem vytaženým na 250 koní. To je špička mezi dnešními hothatchi a vlastně i mezi hotkombi. Obě verze budou mít pochopitelně pod kapotou totožný motor. Bohužel, Ford nesdělil výkonové parametry.
Pro obě verze platí, že budou mít k dispozici sportovní ESP, které je možno nejen vypnout, ale také jen "ztlumit" tak, aby zasahovalo jen v opravdu kritických situacích. Oproti standardnímu Focusu bylo pro kombík nutné více upravit zadní nápravu, aby byla dostatečně sportovní, ale zároveň nepronikala do kabiny a netušila užitnou hodnotu vozu.
Prodávat se nový Focus ST bude ve třech stupních výbavy, což taktéž není u vozů podobného ražení zvykem. Jeden z mála ostrých kombíků na trhu, Škoda Octavia RS kombi, je v dispozici v jediné výbavě.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?